Com detectar un possible trastorn d'aprenentatge escolar?

Cristina Boix Lluch. Unitat de Trastorns de l’Aprenentatge Escolar (UTAE) de l'Hospital Sant Joan de Déu
16/04/2020

Els trastorns de l'aprenentatge provoquen que els nens tinguin dificultats per a llegir, escriure o realitzar càlculs matemàtics, dificultant el rendiment escolar. El nen o nena pot arribar a tenir una percepció equivocada de les seves capacitats. 

La dislèxia, discalcúlia, disgrafía, disfàsia o trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) són alguns tipus d'ells. A continuació, Cristina Boix, neuropsicòloga pediàtrica del Servei de Neurologia de l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona i de la Unitat de Trastorns de l'Aprenentatge Escolar (UTAE), ens dóna les claus en aquest vídeo per a les families.

Pots veure aquest i altres vídeos a través del canal de Instragram TV de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

×

#BHHAwards 2021

Relevant Actors in the Health Sector

L'hospital Sant Joan de Déu Barcelona ha estat nominat als premis BHH Awards 2021, a la categoria de Millor Hospital Innovador: per implementar i oferir eines digitals per millorar el viatge i l'experiència dels pacients i les seves famílies. Ens ajudes a fer-ho possible? Necessitem el teu vot! Moltes gràcies