• El portal de la salut per a les famílies
  • L'Observatori de la salut de la infància i l'adolescència
  • Més de 1000 consells de salut per als teus fills
  • La guia de la salut i el benestar per als teus fills

El tractament del TDAH pot alterar el son del pacient

El tractament del TDAH pot alterar el son del pacient
25/05/2012

L'aparició de nous tractaments i fàrmacs per al trastorn de dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) i el seu efecte en els pacients és actualment un dels centres d'interès de la pediatria.
Una de les qüestions que més preocupava als pares, la repercussió del tractament del TDAH en el pes dels afectats, ha arribat a una conclusió en la conferència Eunethydis. Noves demostracions indiquen que les teràpies no influeixen en quant pesen dels pacients.

Les noves investigacions se centren en demostrar la relació entre el TDAH i una mala qualitat del son. Efectivament, s’ha observat que els nens que pateixen aquesta malaltia també pateixen problemes de son, que al mateix temps està vinculat a la intensificació i augment dels símptomes del TDAH.

Una altra de les vies de debat és l’avanç lent en el camp de les proves diagnòstiques del TDAH. Les proves d’imatge, com la ressonància magnètica, només s’utilitzen en l’àmbit de la recerca, i no en l’àmbit clínic.

Font: https://acceso360.acceso.com/hsjdbcn/es-ES/...

Comparteix